11.11.06

Ett par frågor;..


Jag har funderat ganska mycket nu på sistone. Ja det blir ett långt inlägg här som jag skriver via min mobil. Chockat va? Haha! Nu blir det fest ikväll för oss, idrottfolket. Det blir intressant att se hur de är med mera. Haha! Ja jag har fixat mig och sminkat mig. Jag är ringrostig gällande sådana fester och att vara festfin. Det är inte lätt med ett sånt självförtroende som jag har. Vad för slags självförtroende, tänker jag inte skriva något här i mobilbloggen som jag nu kommer in på min andra fundering. Jag har haft min blogg här nu i nästan tre månader och jag ser att jag har stammisar som kommer hit varje eller varann dag. Men trots det får jag nästan inga feedback tillbaka. Så undrar jag om det faktiskt är värt att ha en sådan blogg som min? Inga feedback så måste min blogg vara lika mycket tråkigt och torrt som ökenen? Eller vad? Om ni vill veta något eller något likande eller ska jag ha en s.k. röd tråd i min blogg? Vad förväntar ni er av mig isåfall? Om inget alls så frågar jag er isåfall, ska jag fortsätta blogga eller sluta med det? Det är uppe till er. Nu ska jag skita i er ikväll och mingla runt med människor som brinner för idrotten och har det kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej gumman.. väldig långt blogglistan du har nu.. :D Ja det är uppe till dig om du vill fortsätta bloggar eller inte. Det respekterar jag. hmm.. Gååå och ha det roligt!!!
krampöss

Anonym sa...

AAAH!!! HJag vill du fortsätter :_)
Jag följer dig hela tiden, det vet du väl :-) Så behöver jag ej smsa dig o höra hur du har det hahahaha
KRAM!
Lillen