27.1.07

Granskning av Kina


Kom till hallen FÖR tidigt. Så sitter jag här och läser genom reseguiden Kina och försöker hitta spännande platser att resa runt i Kina. Men nu har jag fått vetat en sak som gör mig tveksam och funderar seriöst på att backa ur VM Basket och åka dit privat istället med en vän.
Det är inte kul just nu gällande VM... Men ja jagkänner efter med mitt hjärta och det säger bara nej nej nej hela tiden. Så är det bara att acceptera det här faktumet och inte följa med till Kina.
Jättetrist faktiskt men ja... Jag har varit jättedålig på att lyssna på mitt hjärta på sistone, så nu vill jag inte försumera henne igen enbart för att få åka till Kina. Jag vill finna glädje med resor, att spela basket för min egen skull.

Så... hjärtat säger nej, också vibbarna. Så följer jag dessa...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ja viktigt att du lyssnar ditt hjärta. Annan tillfällig till Kina, eller annan länder finns, framöver. Jag känner med dig. KRAM
PS jag resa gärna med dig när jag blir rik ;)

saraskameramobil sa...

ui

Jorå jag vet att Kina alltid finns kvar, så soft. Jag kommer att åka dit som privat istället nu till sommaren om det finns möjlighet. Då gör jag det.
Annars stannar jag kvar i Sverige och göra andra saker istället.
Jag noterar dig i min "svarta bok" gällande resesällskap. ;)
KRAM!

Anonym sa...

Då du har valt, det måste kännas skönt för dig attg veta precis vad du vill. Och att det känns bra för dig! :)
Åk transibiriska tåget du hela vägen från Ryssland till Kina! :)
*en tips!*

Kramar!

Anonym sa...

naa, ak inte transibiriska taget fr ryssland, som jag sade t dig tidigare, det finns typ inte sa mkt att se i ryssland o det ar sa trist dar har en eller flera an en tipsat mig, aja. puss pare! ;)

saraskameramobil sa...

Charlotta -

Ja, sant. Det känns bra med mina beslut. Men det kan hända vad som helst, beror på vad som händer omkring mig. =)
Ang. transibiriska tåget, jovisst, det är en spännande upplevelse att åka det där tåget. Jag håller ju på att läsa reseguiden Kina och där har det skrivit mycket om det transibiriska tåget. Verkligen intressant! :P
Kram!


sess -

Ja, jag behöver inte vara i Moskva i flera tusen år utan man kommer dit en dag före typ eftersom tåget alltid avgår på morgonen till Beijing. Men ja, vi får se vad som kommer att hända när det närmar sig till Kina. =)
pusses

Anonym sa...

Du kommer nog må mycket bättre av att lyssna på ditt hjärta, glöm heller inte magkänslan också. :) en dag blir det av för dig med kina-resan som nog förblir en minnevärd resa. :)

saraskameramobil sa...

mippu -

Ja, jag inser det, vikten med att lyssna på sitt hjärta. Det är svårt med all stress ute i samhället och det är så lätt att glömma sig själv bort.
Jorå jag vet att jag kommer att åka till Kina någon gång men blir det av nu i sommaren eller inte? Vi får se. ;)