8.1.07

Knäpp av all mönster

Hittade ett roligt videoklipp på moderskeppet.se men trist att jag är döv, så kunde jag inte höra vad Mattias sade i videoklippet.
Men iallafall fick jag en ide att skämta med en kompis med bilden som jag photoshoppade med.

När jag har köpt Åhlens-tapetet och berättade det för kompisen, så frågade denne hur den såg ut? Jag visade en bild på tapeten via Åhlens's hemsida.
Dennes rekation var "Uh, mycket oro i tapeten!"




Därav bilden. Men det var svårt! Mycket tålamod när jag inte kan höra något alls vad Mattias säger i sitt videoklipp. :D
Plus jag måste tänka på att det var första gången för mig att göra en sådan bild.
Därav några skönhetsmissar där och där i bilden. :P

5 kommentarer:

Anonym sa...

coolt! ;)

Anonym sa...

Sara, jag klurar just nu på om vi kan låta textning gå ut som en community-grej. Dvs att vem som helst kan texta mina videos (och DVD:er) och sen blir det textat.

Men vi vet ännu inte hur man tekniskt textar i Flash utan att bränna in det i själva filmen. Ha tålamod till efter mars så har vi nog fixat det då.

saraskameramobil sa...

Sess -

Jupp! :P Kul att photoshoppa ju! :D He he...

Mattias -
Vad bra, så kan jag bli bättre på att photoshoppa framöver! =)

Anonym sa...

Skoj bild! ;)

saraskameramobil sa...

norrlandssussi -

Tack tack! =)