5.3.07

Ru sällskapar


Med mig. Mysigt!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så söt! Ru kommer att avsky mig sen när jag kommer t henne med långa hårda pussar och kramar! Haha!

Anonym sa...

mysigt med sällskap när man har varit sjuk och behöver bli ompysslad! Bättre nu?

Anonym sa...

tack tack! :) Ru är verkligen söt!

Anonym sa...

sött!:-) alltid kul med sällskap, men inte när de klänger o klänger o fjäskar. ;) hoho
puss

saraskameramobil sa...

sess -
nja, jag tror inte det. :D De är trötta på mig och blir bara glada att få träffa nya människor som är bättre än deras tråkiga och strängiga matte. ;)

camilla -
Jepp det är alltid mysigt med sällskap, oavsett om det är husdjur eller människor. Jorå det känns bättre för varje dag, skönt!

mippu -
Varsågod och jepp, Ru är en underbar varelse!

tess -
Ja, sant, att de är jättemysiga men inte lika mysiga när de bara följer efter och typ fjäskar när jag inte vet vad de vill. Då blir man lite hrfm över dem. :D
Puss