24.3.07

Signmark!!!

Wow! 600 inkl mig och de 4 tjejerna som ordnade festen, Signmarks grupp på 3 stycken och 2 teckenspråktolkar, totalt 609 stycken på Charlies Bar PLUS personalen som jobbade där...
Där kände jag mig NOLL handikappad och kände ingen utanförskap alls. Där glömde jag bort min dövhet. Att alla kunde förstå varandra, mer eller mindre och man behövde inte ta till penna och papper alls. Utan man bara pratade med varandra... Väldigt mycket frihetskänsla, typ.
Sen har vi ju en konsert att "se på"... Alltså en rappare som sjunger på teckenspråk, så kunde vi leva oss in i hans låter. Att vi också kunde sjunga refrängerna med honom... Hur ofta händer det?

Men... däremot hade jag jättekassa leggings på mig som bara rann ner hela tiden! Sen har vi mina behåband som ville hänga med leggings och försökte rinna ner oxå. Min trosa ville inte vara sämre, så klamrade trosan sig fast ihop med leggings. Hur mycket sexigt är det att stå där och försöka dra upp leggings hela tiden? Max irri!
Sen har vi mina stövlar som är underbarsnygga men jälva bajsont gjorde det i fötterna tills sist.
Jag var så nära att vilja krypa på alla fyra när det bara var typ 100 meter kvar till min port. Helt ontsjukt.
En hjärtattack fick jag nästan när jag såg mig själv i hissens spegel, jag såg ut som Alice Coopers dotter när jag var på väg hem till min lägenhet i huset. Grrr.... (inte konstigt att ingen ville följa med mig hem... OBS!!! Bara ironi!)
Förutom de dåliga grejjorna ikväll, var det jättetrevligt ändå fast jag inte hann prata med ALLA 608 på Charlies Bar. Bara en handfull hög har jag hunnit med... ;) Mitt operationsår klarade sig bra oxå. Flås! :P

Godnatt och

4 kommentarer:

Anonym sa...

Förlåt jag bara sitta ocg skratta över det du berättade om signmarks kvällen. :D men roligt att höra att du har haft roligt trots du hann bara prata med en av 608 personer. :D KRAM

Anonym sa...

haha, sa du krop nastan hemat, skrattar ... :)

verkade som du hade kul igar. nar ska du vara pa vita sidan? puss

och nu ar det nog klart att du inte kommer hit, right?

Anonym sa...

hejsan gumman! låter som en helreko kväll för dig, det gör inget att du såg ut som Alice Coopers dotter, jag tycker om dig ändå! ;)
krampuss i vårvärmen

Anonym sa...

Härligt att läsa.. Det är toppen att såna tillfällen dyker upp. Annars väntar man bara på "Dövas Dag" *s*