21.1.07

Beslutat blev....

Ja och Nej! ;)

Efter jag har pratat runt med vänner, diskuterat, funderat, känna efter med mera, gällande mitt beslut för VM Basket i Kina nu i sommar.

Nu vet jag varför jag tvekar inför VM Basket. Det på grund av att det verkligen är ett stort mål.
Man kan inte ta steget direkt till VM liksom när jag inte hade haft möjlighet att träna...
Utan jag måste först börja träna för min egen skull och ser efter, samt känna efter om det verkligen känns bra.
Också hitta passande träningsformer för mig. Ja, det är ju mycket som först måste "lösas upp" först innan jag kan ta ställning till VM Basket.
Därför känns VM Basket liite väldigt STOR för mig.
Som gjorde mig osäker.

Men däremot OM jag fortfarande spelar basket med mera, då skulle jag säga ja, direkt på ögonblicket. Aldrig skulle jag aldrig tveka inför det här med VM Basket.

Med andra ord, lämnar jag dörren öppen OM jag känner mig tillräckligt bra och klarar av kraven som finns i landslaget samt VM Basket nu när jag ska börja träna.

Bakgrundshistorian här.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att du kan leva med beslutet och tycka det känns okej.

saraskameramobil sa...

anne-maj

Jorå, jag tror det säkert! Det känns bra nu efter jag har fått pratat med Svensk Dövbaskets ordförande. Så känns det bra och det ska bli himla kul att sätta igång med träningen igen! Men det lär bli träningsvärk överallt i kroppen i början. Jaja, det lär bli kul när jag skrattar. :D

Anonym sa...

Bra beslut! Bravo!!!
Kolla bilderna från min EFIT dag igår! kramis
Ps det jag mailade dig om 9 februari är inställt...
Kramis

saraskameramobil sa...

Camilla -

Surfade dit och kollade din EFIT-dag. Jättekul att läsa! Jag glömde det igår som alltid. :D

Ok, trist att du inte kommer förbi. ;) Men det finns alltid flera gånger framöver!
Kram!