9.1.07

***CENSUR***

TITTA INTE alls om ni är väldigt känsliga mot stök och max nada ordning!
TITTA inte om ni får ångest när ni får syn på ett slarvigt rum!
Titta inte om ni avskyr slarv.
Bara blunda och scrolla ner samtidigt räkna till fem, så har bilderna kommit förbi era ögon.
Bra va?


Annars kan ni alltid känna efter hur det är slarvigt i rummen med fingrarna på skärmen. ;)
Se bara till att ni är jordade, så kommer ni klara er bra!


















Snart får ni se skillanderna!
Den som väntar på något gott!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad spännande. Tur jag har nästan lika stökigt härhemma, så de bilderna var ingenting.. Tur du.. Ser framemot spännande förändringar.

saraskameramobil sa...

norrlandssussi -

Jepp, det är kul att kunna se förändringarna.
Mer roligare är det ju att man har tagit bilder före och efter. Då kan man se vad som ändras och så vidare.
=) Hoppas att jag lägger dem upp imorgonbitti, annars eftermiddag imorgon isåfall.

Anonym sa...

hahahaha, diggar dig max med den dära hondjävulen, hahaha! grr, önskade att du var här, då skulle det vara roligare, eller alltså ha någon att snacka me på dagarna, faktiskt, när sasa är ute o jobbar, haha ... men jaja :) hörs alltid i msn ;) pusse!

saraskameramobil sa...

Sess -

Det lustiga är att jag tänker väldigt mycket när jag målar eller sysslar mig med något. Då kommer jag på massor av saker som bara popplar upp i mitt huvud hela tiden. Lustigt ju. Men sen när jag vill få dem på papper eller bloggen eller något annat, funkar det inte lika mycket bra som popplandet i mitt huvud. Grr...
Ja, trist ju att vi inte bor i samma stad (läs: land.) då kunde du komma hit och hjälpa mig med lite målande eller bara babbla iväg tiden. =) Jaja, tillbaka till mitt målande nu.

pusses!