9.1.07

Hondävjulen tittade fram!

Ma och pa var här isöndags och hjälpte mig med vardagsrummet.
Utan dem skulle en evighet ännu till, finna sig hos mig. Blä! Sant!
Vi var tre personer som målade runt i vardagsrummet. Vi blev färdiga efter ca 3,5 timmar. Tänk er, om de inte var här... 3x3,5 timmar = 10,5 timmar!! ORKA!

Iaf tyckte ma att bården skulle vara kvar, annars skulle det ta för lång tid att ta bort den, sa hon. Jag nada lust att sitta ner och diskutera med henne. Så målade vi runt i vardagsrummet med bården kvar. Men när de har åkt iväg, kom hornen i pannan fram och bestämde mig att måla över bården ÄNDÅ! Även om det blir ett par timmars extra jobb för mig, men vadå!?

Gud, vad snyggt och stilrent det ser ut nu efter jag har målat över bården. Nu är det snart dags för latte att göra inträde i vardagsrummet! :P
Oooolidigt spännande,va? ;)

Inga kommentarer: