10.1.07

Något för era barn?

Kom förbi låssmeden för att fixa en ny 9 tillhållarlås-nyckel pga jag måste ha tre par när jag överlämnar lägenheten till nästa ägare.
Medan jag väntade på min nyckel, så upptäckte jag de här roliga nycklarna med tryck i. Jag tänkte att det skulle vara kul för barnen att ha sådana nycklar, då vill man inte tappa bort dem. Man kan också ha dem för att kunna sära på olika lås genom att bara titta på motiven på nycklen. ;)
Bli inte förvånade om jag en dag äger några sådana nycklar! :D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha, det skulle INTE funka för mina barn.. De älskar, älskar roliga och mysiga prylar att de tar med dem ÖVERALLT. Risken är väldigt stor att de tappar bort nycklarna.. Om jag skaffar en sådan måste jag skaffa en hänglås för att den ska vara i fred. jag har ju knappt mina smycken i fred.. :D

saraskameramobil sa...

norrlandssussi -

Vad synd! =) Ja, annars kan du alltid sätta gps-spåring på dessa ifall de försvinner. ;)

saraskameramobil sa...

elinleticia -

Det var så lite! Alla behöver kramar ibland.