6.1.07

Offtopic, text och bild.

Efteråt när jag har skrivit TRE lååånga inlägg om kvinnliga förebilder, har jag funderat hela natten. Alltså känner jag mig nöjd och tillfredställd när jag har skrivit så mycket? Om jag ska vara uppriktig, så känns det inte så kul pga mitt syfte med den här bloggen bara blir fel.
För det andra, det är inte min grej att forumlera mig i text. Jag uttrycker mig hellre i bild med korta meningar. Jag är inte lika duktig som en del som kan skriva på ett underbart och lättsamt sätt, att få mig bli fångad av deras texter. Att bara sjunka ner bland alla bokstäver, ord, meningar och njuta av världen inom mig.
Då har dom lyckats fångat mig i deras värld!

Men den HÄR bloggen,
MIN, vill jag faktiskt berätta i bilder, visa upp mina ögonblick, visuellt.
Så vill jag dra ett streck för sådana djupsinnliga inlägg som t.ex. kvinnliga förebilder med mera. Det tar så mycket tid och kraft av mig. Jag har inte lust, för att jag hellre vill gå ut och få utlopp för min kreativitet. Men IRL, gärna diskutera! Hellre uttrycka mig i teckenspråk.
Men däremot när jag får min hemsida tillbaka, då kan det hända att jag KANSKE istället skriver där eller videoinslag på teckenspråk? Vi får se.

Men här blir det bara ännu flera bilder ur mitt liv, ögonblick som kommer förbi, fångad på bild eller icke. Det återstår att se!

Faktaruta: Bilden är tagen av mig själv, s.k. självportorätt, sommaren-06.

Inga kommentarer: