15.1.07

På ett ungefär

har jag gjort om vardagsrummet. Nu en bättre bild.
Fullt fart på jobbet just nu och Deaflympic närmar sig väldigt snabbt som gör att jag inte har riktigt tid eller ork att hotja till i bloggen.

En sak som berkymmar mig ganska mycket och jag måste bestämma mig den 20 januari.
Att säga ja eller nej till ett landslagsuppdrag i Kina mellan 22 och 30 juni.
Då ska det pågå VM för basket där.
20 länder har anmält sig(!) men några länder står i kö för att få komma in i VM på grund av att det är max 16 länder som får vara med i VM. Men jaja, nog om antal länder med mera. Det är max ointresserade, det är mer intresserade om jag har motivation att göra comeback, offra tid, träna upp mig att bli bra till VM i sommar.
Om jag ska vara uppriktig, så vet jag ingeting alls... Än...

6 kommentarer:

Anonym sa...

du o jag ar i samma sits nar det galler att vi inte vet an hur vi ska bestamma oss, vi har fem dagar pa oss. puss pare, skrev nyss t dig i msn hur dumbe du ar som inte andrat lgh osv tidigare, fniss. men som sagt, fin blev den iaf! :) mkt finare! skulle garna kopa lagenheten, men aaah de far bli senare o en annan lgh ;) pusspare igen

Anonym sa...

Mycket fin inredning, jag blev mest imponerad över collagebilden. Bra jobbat saris! ;)

Anonym sa...

Hej.. vad fin lagenheten blev... Maste bara fraga dig.. var kopte du den svarta soffan???? Smile.. kram..

Anonym sa...

Vilken snygg inredd lägenhet! hur stor är den? Vart?

saraskameramobil sa...

Sessas -
Gällande Kina, ja. Det är inte lätt, det. =)
Lyan, tack. :P! Vet det att jag kunde göra det tidigare men.. var arbetslös och down in black. Så... ;)


Steelduck
Det kunde ha varit bättre men.. tidbrist och dåligt med pengar. :P Däremot Stockholm-lyan... Då jäklar!
Collagebilden, kul att höra av en photoshop-proffs. ;)


Anna Nord-Gold
Tack för de fina orden gällande lägenheten! ;)
Ja, soffan köpte jag på Svenska Hem. Kram tebaks!


Norrlandssussi
Tack! ;) Hoppas att jag får lite mer för den nu. Den är på 38 kvm, har otroligt bra planlösning och intill Vasatorget i Örebro.

Anonym sa...

Wow! Sån vill jag ha.. Men vårt har hängt med sen inflyttningen:-)

Det är väl bara att sova på saken och känna efter, vart är du nu på väg i livet? *s*