11.1.07

En del av det nya

Sitter just nu på tåget, det innebär att jag är maktlös gällande layouten i det här inlägget.
Känner både upp och ner. Hur kan det komma sig att det funkar så?
När det låter ologiskt.. Men ja väldigt mycket i världen är också ologiskt. Så är det bara att strunta i det och köra mitt race vidare.



Nu har jag lämnat nycklarna till märklaren via bostadsrättsföreningens ordförande. Hoppas att hon blir nöjd med lyan.
Ikväll blir det ett stort beslut för mig att ta... Och det känns inte bra... Alltså för de andra medan det känns mer skönt för mig. Jaja vi får se.

Edit; Passar på att ändra lite i texten så blir det lättare att läsa.

7 kommentarer:

Anonym sa...

det komemr bli bra! :) det ordnar sig alltid även vad du har tänkt dig! :)
krammar

Anonym sa...

du borde ge nycklarna till mig istället.:P

saraskameramobil sa...

Charlotta -
Ja, det gör det självklart, när man lyckats kommit på knepet att suga bort oromolnen ovanför mig. ;)
kram


Steelduck -

Men jag gjorde inte det. :P

Anonym sa...

japp det har också varit en orosmoln över mig men nu verkar det lösa sig till det jag ville!
Ska bli skönt att få köra igång med pluggandet! Tvättar just nu!

saraskameramobil sa...

Camilla -

Skönt att det löser sig nu för dig med ditt pluggande! Samma här. Längtar tills Örebro-lyan är ur världen! Då kan jag börja satsa på Stockholm-lyan. Skönt! :P

Anonym sa...

Ibland kommer stunder man tvingas gå genom, sen har man glömt hur det var. Lycka till!

saraskameramobil sa...

Anne-Maj

Ja, sant. Livet har sina motgångar och medgångar. Annars skulle man inte vara tacksam mot livet som vi nu idag gör det.
Tack för lyckönskningen!