1.2.07

Köpet ÄR genomförd!


Äntligen kan jag skrika ut min glädje! Faktiskt var det redan klart ifredags.
Men vågade inte heja förrän avtalet har skrivits under. Tänkt om köparen backar ur, liksom, i sista minuten. Uh... Det var det som skulle hända idag.
Ville berätta för hela världen men nejnej.vänta vänta. Nu kan jag säga det ut, att Örebro-lyan är såld!
Skönt att det är över med budgivningen med mera. Nu är det bara flyttningen och att sälja möblarna som jag inte ska ta med till Stockholm.
27 april överlämnar jag nycklarna till köparen! Ett ironi i det, är att köparen fyller år en dag efter mig!
Vill ödet driva mig till vansinne? :D

Edit: Min lilla gåta här, som jag skrev ifredags, nu kan ni förstå sambandet. ;)

10 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!! KUL att det ar over for din del, nastan, ja men SKONT! :) KRAMARpussar! ;)

Anonym sa...

GRATTIS!!! KUL att det ar over for din del, nastan, ja men SKONT! :) KRAMARpussar! ;)

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAA! Grattis!

Anonym sa...

vad kul! nu kan du lämna allt som tillhör lägenheten bakom dig och göra nya minnen i din hem i Sthlm!
Glad för din skull!
krampuss

saraskameramobil sa...

Sess -

Var du så glad så du klickade två ggr? :D Ja, det är över nu. Underbar och skön känsla! :P pusses

anne-maj -

Nu är din nyfikenhet stilla? ;)
Tack!


camilla -

Jaaa... :P Gör allt som gör att min stockholm-lya blir ännu mer hemtrevligt och mysigt att leva, bo, njuta, bli insprierad med mera. Självklart får ni allihopa möjligheten att följa upp vad som ändras i Stockholm-lyan. =)
Tack! Krampuss!

Anonym sa...

haha, jag tryckte en gang bara och sa rakade det komma tva inlagg! knappt, haha! :) pusssss

Anonym sa...

Grattis! Jätteskoj!

saraskameramobil sa...

sess -

Njaa.. du klickade två ggr.. ;P
Pusses


norrlandssussi -

Tack! Ja, det var verkligen skönt!

Anonym sa...

Grattis!!!!

saraskameramobil sa...

askungen -

tack!