4.1.07

Tre nya vänner har jag hittat!


För det första vill jag presentera alla mina tre vänner.
Jag börjar med Tapio.
Han är så mjuk men härligt hård på samma gång! Han bara åker rakt uppåt eller neråt, det spelar ingen roll för honom... Han BARA gör det utan att säga ifrån och säga att han är trött och aldrig vilar, bara jag som säger ifrån för att kunna hämta ett par andetag för att kunna fortsätta. Underbart ju med en sån! Tänk dig, han gör så att det blir slätt och stilrent som underlätter mitt huvudarbete sen! Jättebra ju! :P



Så vill jag få presentera tapetskarvhyveln Tapio!
Nu tänkte ni väl snuskigt?! Det är inte mitt fel, det ni! Ni skapade det själv.. HAHA!

(När jag är på konstigt humor, brukar jag döpa saker till namn. Tittar mig omkring oskyldigt...)
Men det är nog värre med Geeken och Bitchen, kolla deras blogg
. Alltså pratar jag inte om att hitta på namn till saker utom deras humor! ;)

Mina lilla sällskap när jag är ensam och vill dansa, här är dem;

Det söta lammet Andersballe med den höga hatten.
Han är så cool när han bara nickar med huvudet hela tiden med benen svängande runt sig. Han visar tungan ibland när det brakar extra till.
Ibland när han orkar, så försöker han ge sig på danshopp flera gånger i rad.
Vilket trevligt sällskap han är, faktiskt!


Det här heter Rosabäbä och hon älskar att klä ut sig i rosa plagg. Hon tycker att det är snyggt med färgen rosa. Hon blir i extas när discokulan kommer fram med sina alla glittra ljus som sprider sig överallt i gräset.
I bakgrunden finns det två kärlekkrankar som avgudar Rosabäbä men är för blyga att komma fram till Rosabäbä och dansar med henne.

Skaka loss!



Ni undrar säkert var jag har träffat dem, ja de finns med i den senaste versionen av RealPlayer.

Ha det gött, så fortsätter jag med mitt, tillsammans med Tapio, Andersballe och Rosabäbä!

5 kommentarer:

Anonym sa...

haha tack för du sa, för det var evighet att fixa inlägget så att jag glömde bort den. Ska skriva in en text nu iaf.. Beijos

Anonym sa...

Jag har sminkat mig varenda dag,(ironiskt)

saraskameramobil sa...

Antonia -
det var så lite. Vet hur det är när man har skrivit, letat efter länkar ute på internet, bläddat i tidningar, försöker minnns vad som har hänt under året med mera. Väldigt lätt att ögonen går i kors då. =)
Då är det otroligt lätt att tappa bort några meningar.
Ska kolla in årets makeup senare när du har uppdaterat.
Ahh, hårdspacklad varje dag, 365 dagarna? ^^ *ironiskt*
ha det gött, du med!

Anonym sa...

aaa, hon forsoker verkligen, gulligt, tihi ... tror jag kommer att ha dessa sakerna kvar i evigheter, tycker det ar bara saaa mysigt att ha minijulgranen o dessa sota sma lampor i rummet dar vi "bor" :) haha! KRAMPUSS!

saraskameramobil sa...

Sess -
Förstår det. Ha dem kvar så länge dagarna är korta, tills dagarna blir längre och längre, ljusare och ljusare. Då kan ni ta bort dem. ;) Men kanske är ni redan på väg till någon egen lya?

KRAMPÖSS